Mycket just nu

Inte skrivit på länge igen.
Men Min vecka var väll bra!

Fredagen så slutade jag tidigt och åkte hem och tog bilder på Malin och novis jag var även på bio med Patrik och Linda och såg flickan som lekte med elden..
Den var bra enligt mig i allafall.

Lördag var jag i det stora hela med Patrik,Sandra,Johan och micke men vi var på två olika ställen där första var sjukt tråkigt så vi drog och då drog sandra hem men vi andra åkte till patriks kompis som hade krök och det var väll helt okej med tanke på omständigheterna.

Söndag så jobbade jag.
Och i går så var jag i skolan och var sedan och tränade, skit skönt !

Idag så skippade jag retoriken pga mitt tal inte var klart jätte slarvigt men men pluggade hemma i allafall och åkte sedan på psykologin.
Kom hem och lagade mat och gjorde fint duktigt, men ingen åt med mig jippie .

Snart ska jag åka och träna ska bli jätte skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0