Hes

Hm min helg har vart mysig under omständigheterna.
Tapat min röst.
I fredags så var vi några tjejer på Fridays och käka sen blev det bara jag och rebecka och linda och emma som drog vidare tillsammans och jag sov hos min syster.
Lördag så var jag med Nova sen kom fian :D, vi gjorde oss i ordning och drog oc mötte upp patrik,micke och två andra killar och sedan på maskerad men vi drog ganska tidigt hem till fian istället.
söndag tog  vi bara det lungt drog hem och pluggade och fick patrik med mig.
igår var jag hemma från skolan men var ute på promenad med Frida, härligt !
Just nu är jag i skolan dem ska ha debatt snart men ska inte vara med pga av min röst höhö.
bild jag tog förra året i foto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0