Helg.

gjorde precis jätte långt inlägg men allt försvann så sug.
men är hos pappa nu i allafall och patrik åkte hem i dag.
Så vi var på sådär töntigt humör och bara busade och kitlades och sprang runt, det är skönt i bland få vara barnslig:)
Vill handla, hatar att lägga undan pengar det suger!


Vill bli smal igen och jag vill fixa naglarna och jag vill att mitt hår ska växa ut och jag vill handla för mina löner och jag vill bli brun igen, riktigt depp humör just nu..
 
Och min förkylning vill inte bli bättre :/
men ska lägga mig i badet tvätta håret och lite sådär innan det är beck på g
eller så ska jag spela lite cs på patriks :)

´
älskling i sommras, längtar tills vi åker
Min bästa vän, min andra halva och min pojkvän, allt i samma människa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0