trist lista, nu ska vi sova

OM DIG:
Du heter? Jenny Maria Kristina Johansson
Du är född?4 juni 
Du bor? upplandsväsby/norrtälje
Du gillar? att dansa
Du älskar? Familjen
Du hatar? jag har inget hat just nu

SVÅRA VAL:
Mobil eller mp3? Mobil
Myskväll eller festkväll? helst myskväll nog
Tjejkompisar eller killkompisar? Killkompisar tror jag, tjejer är sådana drama queens
Lockigt eller platt hår? Lockigt tror jag
Mörk- eller ljushårig på motsatta könet? mörk
Kramar eller pussar? pussar
Blåa, gröna eller bruna ögon? Blåa
Öl,cider eller vodka? cider
Långt eller kort hår? Långt

FRAMTID:
Hur många barn? 1 eller 2
Namn? Tindra, sandrina,
Gifta dig? Nej tror inte de.
Arbeta? Dansare , fotograf, advokat
Bo vart? om jag skulle kunna släppa att bo i sverige så skulle ja nog vilja på i new york.

DEN SENASTE VECKAN:
Kysst någon? ja
Kramat någon? ja
Gråtit? nej
Saknat någon? Ja
Tyckt synd om någon? mjo kanske de
Druckit alkohol? Nej
Träffat någon ny grabb? nej

FAVORIT:
Låt? the fray - you found me
Person(er)? patrik,Syster,Nova,mamma
Dag? fredag
Kläder? jackor
Mat? Lax och potatis eller potatisgratäng och kött
Radiokanal: 104,7

DIN DATOR:
Bakgrundsbild? Jag och patrik i västkusten
Hur många ikoner har du på skrivbordet? ?
Hur många är online på din msn? 57
Vart står din dator? nere i ett rum
Har du Bilddagboken? nej
Har du Facebook? Ja
Har du Playahead? Använder den inte, men ja.
Hur många bilder? ingen anning men många

DIN MOBIL:
Vad står det i ditt senaste sms? jag har precis sett den faktiskt
Ditt fjärde skickade sms?okej :)
Vad står det på ditt sista sms i inkorgen, fan va rykten sprider sig fort!:P ----- vet om mig och ----- nu :p Från Linda
Ringsignal? ericsson
Sms signal? Vibration
Har du några sparade meddelanden? ja
Vem är överst i din kontaktlista? .Aktiv ungdom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0