fre&lör

Fredag: Jag, nova och malin åkte in till jobbet och badade innan jag skulle öppna sen så fick jag sällskap av dem ett ganska bra tag sen åkte dem hem och då hann jag vara ensam i kanske en halvtimme innan patrik dök upp :)
slutade vid halv 8 och då delade jag och patrik på oss, han åkte till inflytningsfest och jag åkte hem till min kära syster och sov där.

Lördags så var jag barnvakt till nova ett tag och vi var ute och lekte och åkte pulka sen så kollade vi ice age.
Sedan begav jag mig in till stan där jag skulle möta patrik men skitungen låg och sov tydligen så när jag var i centralen så låg han och sov, men i allafall jag var väldigt irriterad på honom för han hade gått och lagt sig i gen när han visste att vi skulle mötas i stan om ca 1 och en halv timme.
Men han kom in tillslut och då hade jag redan hunnit handla lite.
Jag fick med mig två par skor och två jackor och lite smycken :)
sen åkte vi till pappa och där hade vi bara mysigt hela kvällen och mycket skratt i monopol höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0