lördag

jag är galen i tecknat så just nu sitter jag och lyssnar på låtar från björnbröder och lejonkungen och jag har börjat kunna äta i gen.
i dag var jag ute första gången efter jag opererat mig är dock inte frisk skulle egentligen träffat nour men det skulle jag aldrig orkat så jag och patrik åkte ner till centrum lite halvsnabbt och jag fick ett par skor av han och själv köpte jag två tröjor och ett par örhängen sen fick jag också shampo och balsam av honom gulligt nog :)
vi var väll där 50 minuter och jag fick sjukt ont i ryggen och bennen var som bly och började känna mig febrig så undrar om det blir skola på måndag eller inte...


brist på tid haha fick dock inte upp tröjorna ;S




så går det när man har tråkigt och inte får göra nått.
ser man att jag gått ner 5-6 kilo?

Patrik och mamma kollar på handbollen som inte lockar mig överhuvudtaget.
men är tydligen slut nu tror jag-
längtar tills jag får träna :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jeenny!! man ser defenetivt att du har gått ner i vikt, och de räcker så tycker jag. ^.^

2009-01-18 @ 01:35:47
URL: http://michellexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0