huh

Fredags käkade jag på mongoliskt i stan med papi och dem och när han hämtade mig märkte jag att han köpt ny bil ^^
sedan åkte jag hem till patriks kompis tobbe eftersom han var där och lalal
sov hos patrik men skulle dock upp och jobba och innan skulle jag sola som jag ångrar råkade bränna mig jävligt rejält..
men jobbade på sen åkte jag och patrik till mig och sov, lite synd att jag inte kunde åka till Anna men men.
idag så var vi i stinsen och jag köpte en jacka och ett par jeans och lite hårspännen :)
sen åkte vi hem och åt middag med mami och novis som var mysigt sedan åkte vi till patrik.
imorgon ska jag försöka göra mina naglar och sedan handla lite kläder och så i farsta.



baby boo, saknar ditt sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0