flera dagar

det blev att göra naglar i måndags och handlade lite i farsta men hittade typ inget blev en tunnika och två par byxor ett par jeans och ett par chinos sen vart det två diadem och trosor och sedan en jacka till patrik.
sov hos Patrik i måndags med och tisdagen var väll skön jag och Linda drog till stinsen på lunchen sen efter skolan så åkte jag till gullmars för att möta upp Patrik och mamma för att bege oss till min söta mormor som fyllde år:)
blev min favvo mat och så och jag fick träffa Fian också ;)
Kommit på att till sommaren ska jag åka och hämta hem lite "hattar" som mormor har som är sjukt coola-
Patrik åkte med oss hem i allafall så han sov här och han har äntligen snagat sig eller det var jag som gjorde halva jobbet ;D
Idag var en skön dag min tidiga dag och på hålet drog jag och Linda till kista så i dag hittade jag lite jag köpte två t-shirtar en tub topp och en tunnika.

I ikväll/eftermiddag har jag faktiskt pluggat :) så är klar med mitt skit härligt hann även städa rummet för vill ha det städat och jag ska plugga i rummet!
Imorgon kommer Älskling hit i gen och då kommer han med mina nya skor wie :D




haha min bebis

så blev naglarna

så såg jag ut i dag ser inte så mycket men hade tråkigt så ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0