uppdatering

var precis och bowla med älskling,nova,syster,mamma härligt
var och handlade lite i dag med så idag köpte jag en skinnjacka (dirarre brun), svart prasselgrej/tröja , Långärmad, svart tjocktröja
sist när vi var i farsta köpte jag 3 linnen,kofta,ringar,naglar,foundation,solpuder,mascara,ögonskugga
min nyår var bra :)
i tisdags var jag barnavkt till nova och då åkte vi in och badade hos mamma och sara följde med.
jobbade i fredags och efter det åkte jag och patrik och käkade tacobar och gick sedan på bio och i morgon (söndag ) så ska jag jobba skit jobbigt för det är så tidigt på morgonen suck.
sen ska jag sola och sedan hem för att ligga och mysa med patrik.
på måndag har jag och patrik 1år och sedan på onsdag så operarar jag bort mina halsmandlar så är hemma från skolan ca 2 veckor.
sug på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0