Skola ;)

Första dagen i skolan höhö det var helt okej svenskan var seg men började halv elva och fick sluta 2 timmar tidigare för att vi skulle ha tid att göra våra foto läxor.
skönt att träffa Linda, saknat henne lite :)
som jag dumt nog ska ut och göra nu faktiskt, lika bra!
sen ska jag göra klart min engelska känner mig duktig.

När jag kom hem tidigare så tycket jag att jag förtjänade att lägga mig i soffan med täcke och kolla tv och jag bestämde mig även för att baka muffins :D dock ska inte jag äta dem men endå.
imorgon är det meningen att under 3 timmarslektionen som vi har på morgonen att vi ska hålla på med foto läxan
så börjar vid kvart över 11 ;)



så ska ta på mig min sjukt coola silver jacka och gå ut måste gå en bit för att få just den bilden jag vill ha tyvär.
Det är svinkallt så att det säger ju sig själv att jag ska ta ett långt varmt bad i kväll.





precis när jag fick min systemkamera, det blev mycket bilder kan jag säga höhö-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0