långt inlägg tyvär

Hm i går så skrev jag inte för att jag var trött när jag kom hem och la mig och kolla tv och väntade på min "lilla" älskling.
vi myste mest och busa och fjanta oss, blir så man blir så där töntig glad när man inte setts på ett tag :)
men det blev heta disskusioner vid middagsbordet då jag har väldigt starka åsikter och älskar att argumentera.
fick inget gjort i går av mina studier suck,.
jag har kommit fram till att jurist utbildning vill jag ha behörighet till och jag är skit taggad på att plugga nu.


så såg jag ut i går haha heting, kommit fram till att jag lägger upp dom bilder jag tar även fast dem inte direkt är sådär jättefina, bra för självförtroendet ;).

Men i dag så var det en lugn dag förutom att jag var slut när jag vaknade kunde inte somna i går och var tvungen att vakna 5 och få upp patrik så han skulle komma i tid till jobbet men han snoozade i 45 min ungefär och det var den timmen som jag skulle hinna sova lite till så jag var lite upprörd.
Kom i tid till skolan och hade två timmars engelska som var rätt kul sedan har vi ju nästan 3 timmars håltimme på onsdagar så jag och Linda drog till stinsen där vi käkade och snackade eller mest jag och hon lyssna och kom med utmärkta råd och åsikter som vanligt, det är absolut en av hennes undebara sidor.
jag hängde undan en vår jacka som jag ska hämta på måndag.
tillbaks till skolan för att ha en 30 minuters lektion som är enligt mig sjuk onödigt.
Åkte och mötte malin vid teds för hon skulle bestämma datum för sin nya tatuering * avundsjuk* vi åkte sedan hem till henne där mamma var och novis är hemma och är sjuk stackars plutten.. osmart som malin ibland är köpte hon 3 par jeans på måfå och ett par fick hon inte på sig så dom köper jag av henne :D men jag skulle gjort samma sak om jag var hon så jag ska nog inte säga så mycket.
Men tonade hennes hår sedan åkte jag och mamma hem och nu sitter jag ensam hemma framför datan och käkade middag ( kyckling med wook) och till efterätt ska jag skala äpple och göra i bitar, låter jätte nyttig men var väldigt onyttig och dum i dag ajabaja.


men nu ska jag kolla filmen jag fick hem av levnadsläraren och skiva mina åsikter om saker och ting. Alltså åter till pluggande härligt ! ska bada sen och sen lägga mig riktigt tidigt.




Kommentarer
Postat av: johanna

dina bilder är alltid jättefina jenny, sluta flumma.

2009-01-21 @ 22:11:12
URL: http://theworldofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0