;)

Är i skolan just nu och ska strax ha svenska sen har jag hål en timme och sedan engelska en timme helt värdelöst!
sedan hämtar pappa mig då dem har bokat bord till 5.
igår så hade vi en spec dag i skolan jag drog hem vid 10 i elva då dem inte tog närvaro och jag hade sjukt ont i huvudet och vi skulle endå snart ha slutat.
Kom hem så kom mamma hem med novis och vi två låg med täcke i soffan och kollade nemo
Sedan drog jag för att möta upp Linda i Sollentuna och vi mötte Patrik i kista och gick och kollade på Benjamin Buttons otroliga liv, den var skit bra och självklart så rann det tårar ner för mina kinder som vanligt.
Både jag och Patrik försov oss i morse ville inte gå upp ville bara ligga där hela dagen med honom .
Men får träffa honom i dag i gen efter jag käkat med pappa och dem ska jag träffa honom sover hos han med och i morgon ska jag jobba ...
Måndag ska jag shoppa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0