en förklaring som är för enkel för sms och för svår för att ta på telefon just nu

två som precis har blivit tsm är troligen nykära och vill vara med varandra varenda sekund och dumt nog så glömmer man kanske sina vänner under den perioden eller sådant. Man blir dåligare på att höra av sig och har inte lika mycket tid alls.
just under den perioden så nu efteråt när jag har tänkt så känns det som om du redan "gav upp" då
jag vill bara göra klart att jag inte skyller det på dig, inte alls, för jag vet att allt är mitt eget fel.-
du/ni hade/började redan då sluta att ens fråga om jag ville följa med på saker hit och dit och det gjorde mig lite  ledsen utan att jag visade det men det gjorde mig också lite osäker du kändes inte lika självklar för mig längre men jag förstår också att man tröttnar på att fråga en person som aldrig orkar eller vill eller är upptagen.
och tyvär är jag sådär lite barnslig att jag använder mig av det där " hör inte hon av sig gör inte jag heller det "
och det värsta jag vet är att försöka hålla mig kvar när jag känner att jag inte är uppskattad längre.
därav kanske det blir en ond cirkel? du hör inte av dig lika mycket längre eftersom jag skaffade pojkvänn och är helt blind och nykär och då hör jag inte heller av mig för att jag känner mig inte behövd.
men därav att ingen orkar höra av sig och ens bemöda sig att fråga om jag vill ses eller sådant för att man tycker det känns inprincip värdelöst så är jag ju jag mer med min pojkvän för att jag får mer tid och varför sitta och inte göra någonting? så¨det har blivit så mycket tid med patrik pga av allt.
vi båda ser det nog från olika sidor, men jag förstår din sida till 100 % för troligen skulle jag nog känt likadant
Men jag kände mig redan ur räknad ur ditt liv för ganska länge sen men med små saker har jag försökt på något litet sätt försökt hålla mig kvar men dem små sakerna är stora för mig. Du har ju känt mig i många år nu du vet att min stolthet ställer till det riktigt ordentligt för mig många gånger och du har vetat hur jag fungerar på någelunda i allafall-
 
kändes bara bra att skriva av mig det men som sagt jag förstår dig och vet att det är jag som har gjort mest fel
Förlåt är väll det jag kan säga och jag har tid men du frågar inte efter den längre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig med!! vi måste verkligen ses snart. =)

2009-01-18 @ 21:47:19
Postat av: Anna

Tårarna slutar rinna

2009-01-20 @ 22:45:12
URL: http://anna.nygren.blogspot.com
Postat av: Anna

inte*

2009-01-20 @ 22:45:48
URL: http://anna.nygren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0