alla hjärtans dag

Min alla hjärtans dag var jätte mysig dock med ett undantag men det blev bra.
patrik kom på morgonen med rosor, nalle,chokladhjärtan och gelehjärtan så låg vi bara och myste tills Malin kom hit med Nova för att ja skulle passa henne ett tag:)
sedan åkte jag och patrik ner till centrum jag köpte en skit söt kjol och så fick jag lite undekläder av patrik.
Vi köpte alla hjärtans dag present till mamma och jag köpte lite saker till kvällen.
Vi lagade mat och så, sedan hade vi det jätte mysigt badade och jag hade fixat :D
vi hade tänkt gå ut och käka men det känns som vi har gjort det ganska mycket nu så vi ville vara hemma när vi fick huset för oss själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0