Dans

I går ( lördags) så jobbade jag ju sen så kom patrik och vi åkte och mötte Linda för att gå se på bio som var mysigt, dem båda är så härliga att vara med :)
i dag sov både jag och patrik till halv ett skönt sen har vi bara haft det jätte mysigt.

Veckan som kommer, kommer att bli ett helvete massa prov och skit men men.
imorgon ska jag i allafall träna det känns skit härligt.
Jag och patrik har börjat prata om att åka till thailand i sommar istället fast det är väll regnperiod skulle jag tro?
men endå så det står mellan Turkiet och thailand-

Ska börja dansa själv igen har haft "paus" för länge nu ska börja med balett i gen och antingen commercial eller street och jazzfunk, längtar som fan :D
och nästa vecka så börjar mina och Annas grupper i gen och ena gruppen vi ska ha är lika gamla som oss så får se hur det går höhö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0