torsdag


rå seriösa bilder!!

Idag har jag jobbat och klippt mig och jag och patrik har bokat våran resa:)
Turkiet alanya, hotellet som jag älskar havsutsikt, ska bli så härligt ! :D

Men jag blev icke nöjd med klippningen hon klippte nå ful snebena först
jag älskar snebena på mig men då ska det vara en riktig ingen såndär konstig halvlugg .
Så jag klippte om mig lite när jag kom hem, klippte till hel lugg istället!
Vill att den ska växa ut så jag kan göra en ordentlig "senlugg"
Glasögonen är ett par av dem som jag fick av pappi .
imorgon ska jag jobba återigen sen så ska patrik på inflyttningsfest fårse om jag tränger mig på eller om jag åker till norrtälje och kollar bio istället hm.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0