you found me lying on the floor

Hm ja i går så åkte jag och mamma till centrum där jag böt en av patriks presenter och jag köpte även med mig en bikini hem.
Sedan hade vi väldigt bråttom för att hinna med tåget så full fart.
Jag åkte till stan och mamma vidare, i stan fick jag med mig en väska och 4a armband.
sedan åkte jag till jobbet, mamma hämtade upp mig när jag kom till station så vi hann käka och så innan vi skulle åka och träna skönt.
men har dock inte haft en bra natt den sög, kunde inte somna var så orolig och stressad av någon andledning kändes som om jag skulle spy av oro.
men uppe är jag nu för att gå till skolan..

Idag fyller älskling år:) Grattis hjärtat!
I kväll ska jag och mamma åka till patriks pappa på fika eftersom han fyller år.

haha skön bild i sommras från västkusten, dock var jag väldigt mullig men sånt får man ta ;D

snart ska jag åka till skolan och njuta lite av Lindas sällskap ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0