mu

Min helg har vart mysig, i fredags så jobbade jag ioförsig men efter det åkte jag hem till min syster och slingade hennes hår och så.
Lördag jobbade jag också efter det så fixade jag mig och mötte upp Linda och emelie i stan för jag och Linda skulle till patrik:)
Så lördagskvällen spenderades hos patrik med folk.

och låten under kvällen i allafall för min och Lindas del var ju :
Söndagen så var de inte alls mycket att städa för mig och patrik, skönt !
så vi gick ner till willys handlade med oss frallor och pucko och lite smågodis
sen bärde det av hem till mig för  min del och på match för patriks del.
Sen kom han till mig och vi mös resten av eftermiddagen/kvällen.
Vi hade 15 månader i går:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0