torsdag , förkyld

Kom hem för en stund sen från Malin och novis skulle vart barnvakt efter skolan men så blev det icke för att malin behövde inte jobba men jag var där endå:)

I går så var det ju derbyt, fan vad härligt :D
Patrik stod ju på andra sidan såklart medan jag stod och sjöng halsen av mig i dif klacken med Linda bredvid som är en riktig gårdare som jag egentligen inte är höhö har bara vart att jag " hållt" på dif sen jag var liten med mamma så har det bara hängt med när någon frågat men så kom patrik som försökte få mig att bli gnagare men Linda vann kampen .
Ja vi åkte in med micke (Lindas pojkvän) och så vart det folk därinne jag träffade Frida :)

men men...
Patrik skulle till mig och sova sen men han gick vilse så fick vänta på han en timme segt var det .

I morgon så är det orienterings grej en mil med skolan men fårse om jag går på det efetrsom jag är sjuk.
Jag ska även jobba och egentligen på lördag med men då ska jag på dop ( patriks lillebrors) -
fårse hur allt löser sig.
Linda tyckte vi skulle fixa nått kul -




haha ser så liten ut när du sover snuttis :D
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0