tråkigt

I går så gick skolan smidigt eftersom jag sket i datan och kom på samhälle sen slutade vi och då drog jag och mötte jokke och var med han en stund tills Patrik skulle komma .
Jag och patrik gick till teds för att kolla en hemlis :D och sedan när vi kom hem somnade på båda två sorligt nog i soffan i typ 3 timmar .
Han sov här men försov sig i morse dumas.

Vi hade teambuildning i skolan i dag och våran mentorsgrupp förlorade vi kom sist så det sög och vi käkade lunch i slottet.
annars rätt seg dag hade ont i huvudet-
Skulle egntligen tränat också men sket i det med tanke på att jag har ont i huvudet och jag har matteprov i morgon..


Imorgon så blir det tjejmiddag hemms hos sara, härligt :D
Ska jobba lördag också.

några bilder från förkrök hos sara:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0