Onsdag lill lördagen

I dag så var jag i skolan duktigt huh :)
Sedan efter så käkad ejag på taco bar med undebara Linda som är så gullig :D jag såg även sara rönnlund som jag inte sett på jätte länge -
Åkte hem till min syster sen och följde med henne ner och hämtade nova så jag har bara vart med dem hela dagen och bara myst hur härligt som helst.

Kom precis hem och jag har kommit på att jag och patrik ska gå och ta bilder hos en fotograf fett gulligt.
Jag kom på det när jag och min syster pratade om foton och sånt och kollade på alla härliga bilder från gotland
och holy shit vad brun jag var, jag var NEGER :)


Kommentarer
Postat av: Jessicahoolmberg

den bilden du har på patrik är från där vi var på¨midsommar :p

2008-09-22 @ 18:23:11
URL: http://jessicahoolmberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja jag vet ;)

2008-09-24 @ 12:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0