Jobb,Jobb

Gick till vandringen i går var duktig.
men vi gick lite vilse men yeye,
åkte och Jobbade efter det skönaste fredagen på jobbet behövde knappt lyfta ett finger, behövde inte stänga så all städning gick bort för att Elin skulle ha barnkalas där-
Patrik kom och vi drog hem och han glömde sin påse på tåget med chinos, skjorta,skärp,cigaretter,hörlurar
som han skulle ha i morgon till dopet stackarn ..
så han fick åka hem tidigare och jag kunde inte följa med på dopet eftersom det började två och jag ska jobba vid halv 4a
 så det var lite tråkigt.

vaknade av att Nova och Malin kom, sen åkte jag och mamma ner till centrum och handlade lite
jag fick med mig en kofta,nagelack,mössa:)
ska snart åka in och jobba får skjuts in, härligt .




Snart 9 månader och min kärlek bara växer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0