hu

vart hos patrik i helgen , i fredgas så skulle vi egentligen vara hemma men sne runt tio gick vi ut för att gå tills han kompis Tobbe(?) ... men dom hade gått ut så vi möte dem ute i ställlet och där var det andra folk bland annat conny :)
men vi gick några hem hem till han tobbe och var där ett tag drog sedan hem.. och lördag morgon får jag min sjuka onda mensvärk den jag svimmar av fyfan., fick käka massa tabletter plus ta insomningstablett så jag kunde somna så jag skulle slippa känna smärtan ;.'
blev inget jobbande i går då så vi låg hemma just för att jag inte orkade göra någonting typ..
sedan senare gick vi ut för att bara möta jacob och två andra hm.
Och i dag (söndag) så åkte vi hem hit där malin och novis också var :D


apro på ingenting :D




patrik gick nyss ner för att handla och jag ska gå lägga mig i sängen och sätta på en film och vänta på min kexchoklad.
Min ´baby är bäst:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0