Helgen

ja kommer inte i håg vad som hänt i veckan men i fredags jobbade jag i allafall och då hade jag och patrik 8 månader vi skulle käka på kina men vi hann inte så vi åkte hem till han efter han kommit och mött upp mig på jobbet , vi handlade mat med oss, jag tror jacob kom dit också så kollade vi filmer och så , jag ville på fest men hittade inget..
lördags jobbade jag med i slutet kom jacob och patrik dit för attt möta upp mig .
vi köpte med mat hem i gen och kollade på nya filmer.
I dag så städade vi lite eftersom patriks mami skulle komma hem i gen sen drog vi och bowla med jacob och jag kom två :)
Sen drog vi hem och la oss i sängen sen blev det en massa tjaffs jobbigt som satan..
det verkligen tär på mig.
Jag pressar allt till gränsen hela tiden utan att veta varför egentligen ..
det ända jag kan säga är väll att jag är rädd för att släppa någon 100 procent in så jag skjuter den perssonen i från mig .
och jag är väll helt enkelt rädd för att vara den som blir lämnad, så jag kopplar hellre bort den andra än att bli bortkopplad själv.
och min jävla stolthet ställer verkligen till det för mig.
jaja jag mår inge vidare bra just nu så jag ska lägga mig och kolla film och försöka ta mig till skolan för Lindas skull hah nej men behöver gå egentligen men pallar verkligen inte .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0