tråkigt lista

Vad heter du?
jenny
Vilken svordom använder du mest?
  hora, tror jag (?)
Äger du en iPod?
  Nopp, en creative samsung eller nått sånt .
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast ?
Jadå klart jag gör :)
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
jag tar hellre bilden , älskar att fota
Har någon av dina vänner barn?
Nej men min syster
Har någon någonsin kallat dig lat?
  Aa
Kan du vissla?
  Ja, utåt och inåt
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
  Ja det gör dem.
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror ?
hur orkar du med hans humör?
Tittade du på tecknat när du var liten?
  Mm gör fortfarande
Hur många syskon har du?
  2 riktiga
Vem av dina vänner är mest lik dig?
  vette fan är väll i min egna lilla värld antar jag
Har du nån gång föreställt dig ditt ragg naken? 
  Ja
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
  ena,4a och det andra 6
Kommer du bra överens med dina föräldrar? 
Mjo skulle man väll säga
Läser du för skojs skull?
 A tycker om att läsa böcker:)
Har du gråtit offentligt?
  aa
Har du en stationär dator eller en laptop?
  Stationär men använder laptopen  som ligger hemma.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
 Nej inte alltid
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
  Ja,  piercing i underläppen (en ring) och en i tungan plus skriva nått i nacken och på underarmen
Kan du kasta macka?
  Aa
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partners?
  omtänksam, kärleksfull
Singeldate/gruppdate?
  singeldate
Finns det någon person du hatar?
  Ja
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
  17
Har du färgat ditt hår någon gång?
  nej, bara slingat
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
  Jag vill men vågar inte
sover du på sida, mage eller rygg?
  Magen tror jag
Tycker du om att krama folk?
Mysigt att kramas
Står du ofta framför spegeln?
  nej egentligen inte
Har du en digitalkamera?
  min gick sönder för länge sen så det blir mamis. Vill ha en systemkamera
Brukar du få ångest över saker du gjort?
Jaaaa
Tror du att fiskar kan tänka? 
ja vi kanske är som fiskar för nått annat som är mycket större än oss så dem kanske egentligen lever sådant liv som vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0