Stress och influensa

Har gått och fått influensan .. så det suger för set ut som jag har rabies runt munnen och mina händer är fuckade och det börjar sprida sig och inte bara det utan jag har feber och ont i halsen. Så jag kan inte jobba i dag.
Men stannade hemma i dag och är hos pappa så det finns många bra filmer och kolla på men ska snart duscha och åka till patrik.
Han jobbar och sliter stackarn haha han kommer vara helt slut i helgen nu.

Jag har kommit på att jag är alldeles för stressad har märkt det och min pappa påpekade också de.
Jag glömmer saker hela tiden, glömmer bort vad jag skulle göra, glömmer bort tider, glömmer bort va jag skulle säga, glömmer bort vad jag har ätit .. det är helt sjukt.
känns som jag aldrig riktigt kan koppla av ..
tänker alltid på vad som kommer efter. Jag stressar egenom saker vill bli klart med allt så hinner aldrig njuta av saker.


Haha Nova i mina coola brillor i sommras :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0