seg på att blogga

Jag skriver mest blogg för min egen skull, om jag har tråkigt och för att kunna titta tillbaks :)
just nu sitter jag i soffan med täcke och te och kollar på christine eller det tog precis slut men i dag är härlig tv dag .
I dag så slutade ju jag tidigt åkte till nova och var där men drog hem nyss mamma var kvar så jag lämnade henne såklart inte ensam .'
ska bada sen också tror jag, fett härligt.


I måndags så blev det inte um för att jag skulle komma 10 min försent och då ville hon att vi skulle ta en ny tid.
Jag och patrik kom sent till min och annas streetgrupp pga bussen jävla sl jag missar alltid tågen pga av bussarna eller så är tåget försenat så missar man bussen suck.
i går så somnade jag redan vid 5 och sov till tio typ så somnade jag om i gen och sov natten ut, sömnbrist kanske?

i morgon så ska jag till um 9:30 sen ska jag till skolan blä patrik möter mig vid skolan sen så ska vi vara barnvakt åt novis :)

if i used to love you baby there´s nothing like im loving you now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0