right now

i helgen så var jag med patrik som vanligt höhö , i fredags jobbade jag sen drog vi till en lokalfest.
i lördags jobbade jag sen kom vi hem och hans badrum där nere är klart så vi bade jacuzzin och så, hade det skönt :)
vi skulle egentligen till hans kompis tobbe(?) där dom satt och drack bärs(?)
men ingen av oss orkade så vi stannade hemma och kollade film :D

i söndags hade vi 9 månader så han bjöd mig på kinan och sedan åkte vi hem till mig handlade med oss massa gott hem och badade och låg sedan och kollade film.

Och i går så hände inget speciellt efter skolann följde jag med Linda till her boyfriend Micke för att sedan senare åka till streetgruppen.. Anna kunde inte komma så fick ha dem själva men patrik va där och skötte musiken.
sedan kökade vi bk och köpte med oss chips och dip och choklad för att vi var så trötta :)

I dag hade vi foto det var skit roligt kolla lite bilder som jag tog
i inlägget inanför.


Ska snart dra med mami och gyma härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0