höstlov

Äntligen höstlov Och Linda blev helt speedad efter sista lektionen haha.
men i allafall i går (fredag då) så efter datakunskapen så åkte jag och Linda till subway i väsby och käka sedan åkte vi hem till mig en stund så jag hann byta om och lämna lite saker och så sen så tog vi sällskap på tågt men hon givk av i sollentuna för att åka till stinsen för att vänta på att hennes boyfriend skulle sluta jobba.
Jag åkte till trångsund  för att möta patrik vi käka en pizza och drog sedan till han kompis tobbe men slutade med att vi var hos hans granne bobbo. Kvällen var bra men bussjäveln i roterbro kom ju inte så fick stå vänta i 35 minuter annars skulle vi vart hemma halv två istället jävla sl.
vaknade nyss och patrik sover så ska passa på klippa luggen sen ska jag sova igen:)





Älskar låten .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0