helgen

I fredags så slutade jag ju vid 20 över 11 så åkte till patrik men möte hans mamma på vägen så jag åkte med henne och handlade stället och sedan när vi var hemma hos dem gick jag upp och skulle kolla film men somna vaknade av att patrik hade kommit hem, hur mysigt känsla som helst :)
Vi låg bara hemma och mös hela fredagen.
lördag så jobbade jag från halv 2 till ca 8a så patrik kom till jobbet och hälpte mig lite i slutet, thanks baby.
kom hem till han käkade tacos och satte på en asbra film och mös:D
somnade tidigt och vaknade vid 12 skönt.
fick sms av linda att det snöade haha så härligt:D

Kändes så konstigt att åka hem utan min bebis blev givetvis ledsen höhö
men det kändes så jobbigt att vi inte kommer ses förens på fredag :/

yeye period 2 nu då i skolan jobbigt att byta schema lite faktiskt, tyckte om mitt förra !




Två låtar ena ger mig minnen och andra är bara bra :)


minnen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0