ons+tors

Ja förutom att min förmiddag var helt kass igår så artade sig dagen.
Jag fick skjutts av mami till skogås för hon skulle endå förbi där
Så gick hem till patrik vi låg och mös en stund men vi åkte sedan till åt på kina i länna som han bjöd på gullungen-
Sen åkte vi och handlade godis  och snabbt var vi hemma hos hans pappa i gen för att han skulle hämta pengar och sin tidsbok med hur många timmar han arbetar, slarvigt .
åkte hem till hans mamma duschade tog det lugnt jag kollade greys och han kollade på annat..
sen var det insider sen låg vi och pratade. så vi hade en mysig 10 månaders dag.
sov ju där och patrik skulle vara ledig så var ensam om att åka till skolan.. grät till och med en litev skävvt på imorse för att jag verkligen inte ville gå till skolan mådde sjukt illa och hade ont i huvudet-
Patrik följde med mig till tåget iallfall :D
jag skulle stannat hemma och vi inte hade haft ljud som var viktig att gå på och samhälle som jag snart ska ha prov i!
Men gick hem efter samhälle med två stycken lektioner på samvetet icke bra.
Kom hem somnade i soffan och vaknade upp vid halv 8.
Fredag i morgon i allafall skönt.


Du är det bästa jag vet min älskling, min allra bästa vän. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0