mag ont

har haft en mysig helg med älskling
jobbade i fredags linda skulle egentligen komma och bada och så men vi sket i det eftersom båda var sjuka.'
patrik kom till jobbet sen åkte vi hem till hans pappa :)
hans lillebror har blivit så söt nu.
i lördags åkte vi till min mami men hon drog med nova så jag och patrik var ensama '
vi bestämde oss för tacos och gick och handlad hem lite och lagade mat gott
vi badade,kollade film och hade mysigt,
idag låg vi inne hela dagen och käka och bara mös.
fick så jävla ont i magen i dag mår illa och har sjukt ont i typ "övre" magen gör svinont.
men nu ligger jag i sängen och ska snart sova !
har egentligen ett ganska stort prov som jag inte ens kollat på så jag funderar på att skippa det kommer endå inte få g.
låter jätte dåligt men det är för mycket nu orkar inte och på tisdag har jag och linda matteredovisning och matteprov 
sen onsdag är det sjukt stort samhällsprov känns inge bra.
men men kämpa på
ska börja gå praktik på lördagar nu till simlärare :)
och i morgon har jag och anna streetgruppen


får hoppas det går bra för älsklingen på förhöret i morgon.
måste sova kommer snart spy över datan...'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0