trosdag.fredag nu lördag

i torsdags åkte jag till älsklingen och va där ett tag .
I går så var det vårfesten i skolan och alla som gjorde nått sög förutom vi (klassen ) och Levi haha :D
ds dans var sämst , cs var hemsk, 6das var sjuk tråkigt , aa .. förlåt men sant.
efter det gick jag och Anna och köpte mat och godis och sånt och åkte sedan till rålis la ut alla filtar där och låg och sola och badade också halvt höhö.
sen kom sarah och Sara sen också Alex och sen sarahs kompis sofia ,så satt vi där och hade jättemysigt käkade rökte vattenpipa . skitmysigt .
sedan kom älsklingen,jacob,emil för att joina aa sen åkte jag och älsklingen hem till mig och sov och nu har jag satt på mig " bikini" och ska lägga mig och sola tills patrik vaknar .
Jag ska typ på nått skit inne i stan i dag? tror jag ,.. hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0