Tis&ons

Hm ja igår så var skolan helt okej , det som gjorde min dag var att jag och Anna satte oss ute i gräset på språket och övade lite på danserna .
Sen mötte vi patrik och sarah och jag fick mina pengar och så åkte jag och patrik hem
hade mysigt med han som vanligt .

Idag så var det helt chill gjorde ingenting typ eller höll mitt svenska tal som gick helt okej så känns skönt ;D
sen åkte jag hem och solade och så kom papi å hämtade mig så åkte vi till centrum och handla lite för att sedan åka hit (till papi) för att käka och skriva mina so arbeten som jag gjort nu sen klockan 6 typ sug på de för klockan är 5 över tio nu.

image296image297image298image299image300
lite bilder från i dag:)

Kommentarer
Postat av: Soffsoff

Perfekt Jennsan :D

2008-05-28 @ 23:14:25
Postat av: soffsoff

Är det där din terass ? :O

2008-05-31 @ 01:00:57
URL: http://soffsoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0