tanto

försov mig i morse och missade mitt musikprov UPS. :|
ja men dagen annars var ju chill , va kör i dag.
efterskolan gick jag &alex&Anna&sarah till tanto och satt och rökte vattenpipa . mysigt
men för att få kolen varm så skulle jag hålla den öve papper och så och då råkade jag elda upp min musikinlämning men skrev om den på vägen hem så det var lugnt men hade tänkt att skriva mitt no arbete i dag på vägen hem men jag kunde verkligen inte jag mådde fett illa ;S .-
så kom hem satte på mig mys kläder tog täcket och kudden och svalde en ibumetin och la mig i soffan och kollade på oc och nyss la jag precis in kakor i ugnen ;D

haha nu ska jag försöka fixa facebook för att jag ska kunna ta bilder från alex ;D
tycker inte om facebook för jag fattar inte ett piss;/
image277

Kommentarer
Postat av: Daniella

NOPE! Robin är min gullegris/gud!

2008-05-08 @ 17:05:20
URL: http://daniellasvanholms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0