soffsomnare

Mhm sug dag i skolan såg ut som en lodis ända som var kul var väll när vi gruppen som gymmade förra gången fick vara i gympasalen och spela basket? haha och bäst som man är vann man med 14-0 ;D
så när man kommer hem ville jag ringa och prata med patrik och bli på lite bättre humör eftersom allt vart så jävla depp hela dagen och berätta den i detalj, så får man tillbaks " varför ringer du alltid så olägligt? jag kollar en film den är skit bra.. jag kan ringa dig sen" Såjahap gick och la mig i soffan och sov ett tag och nu sitter jag här ska gå upp i rummet och fixa det är fan ett måste ser helt hemskt ut ..

och känner en liten såndär saknad efter novis och syster inte vart hos dem på ett tag ..
image283

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0