Puss på den

¨Torsdags natt var ett helvete aldrig känt sån smärta i hela mitt liv fan så blev inte mycket sovande ...
hade sovmorgon till kvart i tio men tog till halv för det var synd om mig : )
hade inga lektioner för son gita var inte där så a sen var det bara lunch och klassråd och nu är det klart vi ska på klassresa den 5-6 till ekbacken .

efter skolan åkte jag till skogås för att vara med älsklingen vi åkte till hans mami för att kolla på en film som han ville att jag skulle se the game plan.
sen åkte vi till hans pappa för att käka middag och sen åkte vi hem till mig.

nu vaknade jag nyss och har satt på mig bikini och patrik sover ska nog väcka han snart


Kommentarer
Postat av: Ida frank

Du, Jag säljer en massa kläder i min blogg. Just nu finns det en massa inne i en kategori som heter (KLÄDER?) Jag har sålt en del men jag vet iaf att en underbart söt jeanstunika finns kvar även en underbar blus med hål i som är helt underbar men du, för varje dag som går så kommer mer in, varje dag alltså!! Håll ögonen öppna och hittar du nått kan saken/sakerna bli dina. HÖR AV DIG. KRAM

2008-05-24 @ 12:01:59
URL: http://ifrank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0