plugg

Nationella var grovt svårt enligt mig för jag kan inte sånt där med volym och piss.
fick i allafall skjuts in till skolan det var skönt .
annars i skolan så har jag inte gjort någon nytta fick mvg på engelskan dock (:
skippade spanskan och tog lång lunch med henke och pascal , kommer sakna er .
på matten var jag och jasmine grymma på att göra en bra budget muhah-

nu är de inte mycket kvar i skolan ¨
musikprov ( ska göra i morgon)
musikinlämning ( redan gjort lämnas in i morgon)
matteprov - snart?
so inlämmning - håller på
no inlämning- ska skriva klart den sidan i morgon
yellow test- i juni


är jätte irriterad på att patriks lur inte vill ta emot mina samtal suck.
men nu är det i allafall 100 att jag ska flytta .
känns bra men ändå lite konstigt .. men yeye.
nu ska jag sätta mig på altan och renskriva musikinlämningen och sedan skriva lite på so arbetet så mcyket som jag kan . ska söka lite fakta sen ska jag göra de .
funtar på att slå Johanna en pling , inte sett henne på ett tag miss u

Kommentarer
Postat av: Frida

jaha okej men ska du åka från norrtälje in till stan varje dag i två veckor när du går i skolan? :O

2008-05-06 @ 18:51:58
URL: http://fridaceciliaviola.blogg.se/
Postat av: Jenny

Aa får se hur det funkar men ska väll inte vara något problem direktbussen tar 45 min . ;D

2008-05-06 @ 22:08:49
URL: http://jennyjohanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0