patrik lewin, älskling

jag är ledsen för att jag sårat dig och för allt jag gjort , att jag har ljugit för dig att jag betet mig som jag vet inte vad
jag är ledsen att jag inte kan kontrollera mitt humör och att det mesta går ut över dig, det förtjännar du inte .
Du och jag är vädligt lika egentligen även fast jag inte ville erkänna det från början eftersom vi inte gick i hop så bra men det  var inte för att vi var olika det är för att vi lika och att det i bland krockar båda vill ha rätt och såvidare ..
men du är bra för mig och även fast jag hatar att erkänna det så behöver jag dig, du gör mig glad helt enkelt.

Du är lite som min bästa vän och min pojkvän, du vet att jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0