Najs

image275

Hm okej i dag så vaknade jag och patrik eller rättare sagt jag tvingade upp han vid tolv för att vi skulle åka till centrum och handla nått till min papi som föresten fyller 45 i dag Grattis papi :D
Patrik väntade dock inte på att käka middag och skit med oss utan han drog hem och jag satt och spelade ett tv spel snowboard skit som jag är helt inne i nu som jag inte kan slita mig ifrån fast jag verkligen måste plugga .. sug på de men har i allafall gått egenom kapitlet 1 gång !
Och nu är det nästan klart att vi får huset , men då kommer jag bo i norrtälje i bland eller typ norrtälje ...
men huset är najs så det gör ingenting actually ;D
Mhm yeye imorgon har jag fysikprov
på onsdag musikprov + recension inlämning på musiken
och sen ett matte prov att göra ..
det är det jag missat som jag inte har hunnit göra sen jag var sjuk.
snart är det balen också plus min födelsedag , det kommer vara på samma dag typ.

Och i morgon har jag och patrik 4 månader <3 , puss på oss :)

Kommentarer
Postat av: B

Är du intresserad av HBS, eller vill bara se nytagna bilder på dom snygga killarna? kolla in min blogg!

Ha en trevlig kväll!

2008-05-04 @ 21:48:53
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se
Postat av: Frida

ska din pappa flytta till norrtälje? :O

2008-05-04 @ 23:20:50
URL: http://fridaceciliaviola.blogg.se/
Postat av: Jenny

Inte hundra än men blir troligen så ..
det ligger nära norrtälje, japp. som jag fattat det :)

2008-05-05 @ 16:04:08
URL: http://jennyjohanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0