Huh

  • I lördags åkte jag och älskling in till stan ett tag sedan hem för att käka grillat på altan med Thomas och alice,amanda,bror,mami,addes kompis..?
    sen spelade vi fotboll men thomas stukade typ foten så vi gick in i gen
    jag och patrik gick och la oss tidigt eftersom jag skulle upp och jobba suck.
    jobbade var typ inga folk eftersom det var ¨så fint väder och morsdag så fick sluta typ 40 min tidigare så jag drog till Annish och vi cyklade till badberget och sola och bada sen käkade mysmys :D
    Mami hämtade mig där sen och då var novis här och malin . novis sov här också
    försov mig i morse väldigt dumt för jag skulle verkligen behövt den lektionen vi skulle ha disskutsion i so:n
    jävligt synd att jag missade den men men .
    hade orientering i dag i gen och osmidiga jag kommer i tajta jeans och flipflopps första gången jag glömmer kläder så sug på de.
    sedan drog jag och Anna hem hit för vi egntligen skulle öva  på några danser tills på lördag men båda hade ont i huvudet så vi låg i soffan .-

    PÅ fredag är det orientering i hellas stor suck på de hatar det..
    sen tar min kusin studenten så ska dit på studentmottagning.
  • tisdag - inget typ träna tror jag
  • ondsag- inget speciellt träna
  • torsdag so arbetena ska lämnas in
  • fredag- orientering + student
  • Lördag- servera och dansa-
  • söndag - inget speciellt ¨
  • måndag- fika och shit i skolan
  • tisdag- städag
  • onsdag-balen + min födelsedag :D
  • torsdag-klassresa
  • fredag . klassresa kommer hem på kvällen
  • lördag - fårse
  • söndag-fårse
  • måndag-klassens dag
  • tisdag-avsluting

tänkte egentligen gå ut och spinga nu men skippar det för har skit ont i huvudet .
gör lite situps och skit istället sen ska jag sleepa sjukt trött.


 




Kommentarer
Postat av: julie

Oj oj, vilken lista alltså :p

2008-05-26 @ 21:15:46
URL: http://juliesvarem.blogg.se
Postat av: Soffsoff

haha, jag fyller år innan dig, jag fyller år på fredag :D yeey !

2008-05-28 @ 23:34:35
URL: http://soffsoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0