högt

fysikprovet funkade faktiskt så det kändes skit skönt :D
+ att jag har smörat mig in igen hos Gita och maria MUHAHA jag är ett vandrande bregott om jag vill .
På gympan så var vi nere i gymet och jag tränade bort gäddhäng och mina benmuskler ¨.
ingen dans för mig i dag dock ska nog sluta gå helt är ju endp bara en månad kvar och jag har liksom inte tid att gå har saker med vanliga skolan att göra ..
I morgon är det np i Matte också sug hårt på de men jag behöver bara skrapa i hop 3 poäng till för att få g typ och det lär jag ju klara av :)

Jag och älskling har 4a månader i dag men han är på aik match ( jag sa att han fick ) haha 
 
men har precis legat och solat lite på altanen och nu ska jag käka middag där också mys .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0