helg

Igår åkte jag aldrig in till stan skulle egentligen in till Anna och sen efter det äta med mamma thomas och dem, men så blev det ej för det första somnade jag typ? så missade att åka in sen orkade jag inte åka in för att käka vet inte varför men fick nått kick i huvet.
Så ringde Johanna och hon kom över så satt vi på altan och käkade bullar och drack saft och pratade och spelade yatzy&kort sedan gick ut lite sen senare drog vi ner till rimi handlade lite sen så åkte vi till station för att möta upp Patrik, vi följde Johanna ända hem sen la vi oss i soffan och kollade film tror jag ? jag somnade i soffan typ direkt sen tvingade jag han att bära in mig till sängen haha (A).
Vaknade innan han som vanligt och satte på mig bikinin och la mig på altan.
Han drog för en stund sen för han skulle in på aik matchen som är i dag.

Dagens klädsel: bikini
Dagens frisyr: hög knut
Dagens skor: inga
Dagens smink: inget alls
Dagens att göra: ligga och sola, ta ut spinncykeln och träna, äta mysmiddag med mami
Dagens tv-program: vet inte? .
Dagens mat: till middag så grillat med vitlöksås och potatisklyftor
Dagens dryck: vatten
Dagens köp: inget
Dagens samtal: mamma haha
Dagens vill ha: hm, vattenmelon
Dagens drog: solen&boken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0