ha

I går så följde Nour med mig hem och vi åkte och klippte mig, så nu har jag lugg och ser ut som ett pucko och hela håret är jätte uppklippt .... men men mitt hår växer fort så om två månader är det ingen
fara längre får bara ha luggen uppsatt och det andra håret ser helt okej ut .
kom hem lagade tacos och sedan satte vi oss i soffan med te och grejjer och kollade två filmer :)
Nu är jag i skolan och ska egentligen skriva mitt no arbete men jag är ju typ klar? så aa fixar det där hemma för orkar inte tänka nu.
haha ja juste våran mentor har ju hittat vissa i klassens bloggar som Sarah och michelles och dem fick tydligen en väldigt rejäl utskällning .. men det verkar ju lite skumt att hon skulle ha suttit och googlat sitt namn? jag menar vem fan gör det eller okej om man gör det och ser vad man hittar på 5 första sidorna men det finns inget om henne på deras bloggar på minst 13 sidor .
Så antingen har hon suttit och googlat eleverna? eller så är hon en no lifer haha :D
ne men Lena är gullig , what a cutie :)
Saknar älsklingen ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0