Anna nygren

Jag har tänkt på att den enda perssonen som kan "ta" mig rätt är Anna Nygren.
Du tar mig på ett bra sätt, du förstår dig på mig.
du är den som nog har största inflytandet på mig efter min syster.. även fast jag kanske inte erkänner det hela tiden så lyssnar jag faktiskt på dig.
vi behöver inte prata och umgås jämt för att veta vart vi har varandra och vi kan gå varandra på nerverna men fortfarande veta att vi finns där,det är det som är det fina i vårt vänskap jag vet vart jag alltid har dig.
Man har sina bästavänner och bästis hit och dit men du, du är alltid Anna.
Alla år med dig och allt vi gjort, vi kanske var tightare förut men det var för att vi umgicks väldigt väldigt ofta men du är fortfarande lika betydelsefull som då.
jag vill aldrig tappa dig för jag behöver dig.


image288

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0