aldrig nöjd

Idag vaknade jag av att solen lös i mina ögon så vaknade 40 minuter förtidigt.
skolan var väll endå rätt smidig dock hade vi orientering som jag suger på och jag sprang med Jasse så det såg nog väldigt kul ut men vi tog i alla 5 kontroller av 9 men hade bara 3 rätt ; / .
jag fick feta skavsåret :| anka på de.
Efter skolan skulle jag och Anna på jobbinterljuv och det gick riktigt bra, vi lär nog få jobbet till hösten :)

hade tänkt att åka till syster och Nova i dag men hon jobbade tydligen sent så det var synd men åkte istället hem och käkade skit god pizza kollade sällskapsresan två och somnade sedan i soffan .
ska gå och lägga mig och ringa patrik .

påminner mig och typ sjuan-8an

fär den här perioden :
image287

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0