Tråkigt har man om man sitter hemma sjuk I GEN

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Jenny maria kristina Johansson
Smeknamn: penny, pennylejn,snuttan,bebis,
Låt just nu: vet inte vad den heter
Beroende av: musik
Favoritkaraktär(er) i bok: den där tjejen(huvudperssonen) i aysl och dem böckerna.
Vem behöver du mest just nu: Sara
Vad tror folk om dig: händer att folk tror jag är bitch annars vet jag inte.
Stämmer det: Japp

Vad får du oftast komplimanger för:
Ögonen,håret,
Vad säger du för att imponera på någon: hah sämst på sånt där.
Hur imponerar man på dig: genom att vara extremt charmig
Brukar du skratta för dig själv? Alltid
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Strul hångel lr va du vill kalla de? haha , du måste se den ;) puss
Vilken är din favoritmålning?: vet inte ? men tycker om tavlor på typ new york på nätterna men det är kanske mer foton.
Vart bor du: upplandsväsby
Trivs du där: Mjo kanske jag gör
Äger du några converse: No
Vad har du för mobil operatör: comviq.
Är du allergisk i mot något: kiwi tror jag de börjar klia på tungan

Har du haft sex idag: nej
Nästa mål i ditt liv: mer närvaro i skolan, new york.
Hur svarar du i mobilen: aa? elr heej
Vem ringde du senast: Patrik
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  Han sa en del, så jag vet inte
Antal sömntimmar inatt: 11 timmar
Sov du ensam: Ja;/
Tycker du om din pappa: Ja


Brukar du komma i tid: Nej
När mår du bra: När min mamma är nöjd med mig
När blev du fotad senast: igår
Vanligaste färg på dina kläder: Jeans långärmade,t-shirtar
Vad tycker du om fötter: Dom är fula.
Är du smart: Japp
Är du aktiv i skolan: nej tyvär.
Vem/vilka saknar du just nu: Farmor,Patrik,Sofia


Favorit dryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: Ja
När brukar du gå och lägga dig: runt  halv tolv
Är du blyg: Blyg och blyg , allmän hyffs kallas de.
Sysslar du med någon idrott: Dansar

Vill du hellre ha mail än brev:
brev för min mailo funkar inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Har du spytt offentligt: usch nej

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: se hur lätta tjejer var :)
Använder du stjärnor eller kajal: Kajal i bland

Vem/vilka har betytt mest i ditt liv:
Syster,Sara,Anna. Amanda
Är du nöjd med ditt liv: mjo
Om inte, vad vill du ändra på: vill ändra på vissa situationer jag satt mig i sen långt tillbaka.
Är du bortskämd: det tycker jag inte att jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0