Måndag , sugig men bäst

Jaop i dag så var det kemi prov som inte gick nått vidare men men hoppas på G ..
Den här dagen har ändå vart den bästa på ett tag elr låter konstigt efter allt men endå allt med Patrik är över behöver inte tänka ett fjunta på det eftersom jag tydligen inte ens får snacka med snubben ^^ hade istället en galet mysig dag istället och sara är verkligen bäst hon förstår mig på nått sätt.
Så chillade galet med bästa vi tog en rejäl lång lunch bestämde oss sedan för att dra till farsta för kolla in solskitet för kunde ändå inte vara med på idrotten ..
men drog hem till henne och bara mös satan och chillade jag somnade dock ett tag under heartbreak kid men det var skönt eftersom jag inte kunnat sova så bra, Sara väcker mig för att det är dags för middag vi myser lite till och snackar .
Drog hem fick sällis i luren av Andy hela vägen så kände mig inte helt ensam i allafall :)
mys bilder från i dag
image195image196
Ska fixa lite sen så ska jag prata lite mer med Andy .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0