jobbig dag

I går så chillade jag på sara i skolan för skulle hem till henne och dagen innan stannade jag kvar i skolan och PLUGGADE känner mig rätt nöjd :)
fredag kväll var väll annourlunda om man säger så...
I dag skulle jag egentligen vart med patrik och sovit där men eftersom det slutade i kaos efter mindre än en timme så det var jobbigt men min älskade bästa vän kom hem så jag kunde träffa henne , pratade ut med henne om allt jag inte kunnat säga till patrik elr hur fan man ska säga .
och såklart när vi går till grillen för att käka så sitter ju han där med sina kompisar så det var mest en plåga att sitta där och äta eftersom han är så omogen att han inte ens kommer fram det sårar mig lite faktiskt..
men men min kära bästa har gjort mig på bättre humör så nu chillar vi galet och kollar vad som händer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0