jag klarar inte av att vara ensam

Ja i går kväll slutade väll mest med tårar och  i en annan säng.

I dag så tog vi ( mam,jag,kaiser)bilen in så mycket skönare än sitta och trängas på tåget på morgonen , särskilt med mitt morgonhumör ...slutade 5 i tolv skönt som satan ;:D
chillade ett tag med sarah för att göra henne sällskap sen drog jag till mammas jobb och busade lite med kaiser )hunden) tills vi skulle ta oss hem för ville åka bil hem. Vi hämtade upp syster vid stationen körde henne till dagiset för hon skulle hämta Nova och då hoppade jag av och följde med dom hem , märks så mycket när jag kommer dit när jag inte vart där på ett tag att jag saknat dem.
mam hämtade mig där nyss sen drog vi och handla och nu är vi hemma och nu ska jag packa mina grejer för helgen och sen soooooooooooova :D

slänger in en bild på kaiser
image194



Jag klarar inte av att vara ensam jag vill alltid ha någon att luta mig emot och det känns inge vidare, jag är så omogen att jag "lägger upp reserver" och tänker men bara i fall att så vet jag att jag har nått/någon att komma till.
precis så har jag gjort nu, under mitt och patriks förhållande har jag lagt upp "reserver" inte kunnat förlita mig helt på han & det är extremt omoget för jag menar det var bara han jag tyckte/tycker om men jag vågade väll antagligen inte lita helt på han.
Men just nu handlar det inte bara om reserver på det sättet utan jag är beroende av sällskap jag vill inte vara ensam, jag hatar det !  Jag klarar knappt av att sova ensam ...

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi saknar dig med =) du får komma oftare..

2008-03-14 @ 12:05:16
URL: http://Liitemaliins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0